Adakah syarikat penyewaan kereta membenarkan haiwan peliharaan?

 

Adakah syarikat penyewaan kereta membenarkan haiwan peliharaan

Ingin membawa rakan anda bersama dalam perjalanan anda? Tiada siapa yang mahu ketinggalan! Lihat syarikat penyewaan kereta yang membenarkan haiwan peliharaan seperti anjing dan kucing serta petua untuk mengembara dengan haiwan peliharaan di dalam kereta sewa.


Sudah tiba masanya untuk pergi ke jalan raya, tetapi haiwan kesayangan kami tidak boleh ditinggalkan!

Tip: sewa kereta dengan kad debit

Jika anda mengembara bersama keluarga anda dan merancang untuk membawa anjing atau kucing anda bersama-sama, ketahui syarikat penyewaan yang membenarkan haiwan peliharaan dan petua untuk mengembara bersama kawan baik anda.

Baca lebih: Tip menyewa kereta di Kuala Lumpur, KL

Adakah syarikat penyewaan kereta membenarkan haiwan peliharaan?

Ya! Pada masa lalu, adalah kurang biasa bagi syarikat penyewaan kereta untuk membenarkan haiwan peliharaan, tetapi apabila permintaan semakin meningkat, mereka menyedari bahawa kita semua melayan haiwan peliharaan sebagai sebahagian daripada keluarga, dan wajar jika mereka datang bersama pada perjalanan hujung minggu.

Baca: kembara dengan haiwan peliharaan anda

Walaupun kebanyakan masa syarikat penyewaan mesra haiwan kesayangan, pastikan anda memberitahu mereka lebih awal supaya mereka boleh menerangkan dasar mesra haiwan kesayangan. Jika anda mempunyai sebarang keraguan, ini juga masa terbaik untuk bertanya kepada mereka.

Ketahui: Bagaimanakah harga dinamik penyewaan kereta berfungsi?

Syarikat kereta sewa manakah yang membenarkan haiwan peliharaan?

Kebanyakan syarikat penyewaan kereta membenarkan haiwan peliharaan di dalam kereta sewa. Mereka hanya memerlukan anda memulangkan kereta dengan bersih, bebas daripada bulu haiwan peliharaan dan bau untuk mengelakkan bayaran pembersihan (dan itu boleh menjadi agak mahal).

Jom baca: Sewa kereta perbatuan terhad - apakah ia?

Popular posts from this blog

Bolehkah anda menyewa kereta dengan kad debit?

Petua untuk mengembara dengan haiwan peliharaan dalam kereta sewa